1 dag kvar ^w^

Ohhoo, nu är det bara 1 DAG kvar till Holland, sen får ni mycket bilder här med ;)
Men jag fyller ut denna kategorien sålänge också ;) *heheh*

  • Ungefär halv 7 på morgonen så åker vi ut till bussen i "jag minns inte vad det heter"
  • Från den bussen åker vi över till Danmark, och tar färjan därifrån
  • Färjan "kör" oss till Tyskland, stannar där någon timmer och fortsätter mot Holland "DEVENTER"

Jag är inte helt säker på om detta stämmer helt men på ett ungefär ;)
Så räkna med att jag har bilder efter resan, då lovar jag att slänga in bilder ;)


Kommentarer
Postat av: Liger

Best wishes for the journey :) have a great time

surely will be great to watch your pictures too :)



have a great time :)

2011-04-20 @ 04:53:33
URL: http://www.ligerworld.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0