Blommor, blommor och ännu mera blommor...

Ännu en dag i Holland, riktigt varmt 27 grader och man svettaades som en idiot. Vi var på ett ställe med en jävla massa blommor som var på auktion och de kom upp i över 6000 kr, och själva stället var ganska stort och det var typ en automatisk bana som var typ 15 km lång. Riktigt fett. Sen åkte vi till ett ställe där man kunde se olika blommor soom tulpaner och ja andra blommor. Det var också riktigt coolt. Bilder kommer när jag kommer hem. Och en sak ska jag berätta. Du som kommenterade att SVT hade sagt att här är 13 grader tror du förfan inte att jag vet bättre själv? Här var 27 grader, är du avundsjuk på att du själv inte får uppleva det? Asså kom inte och säg något som du tror ska veta bättre än mig. Jag är förfan här nere själv tror du inte jag vet det? Nej precis. Så kom inte in på min blogg om du "tror" dig veta bättre än mig. Varma kramar Melissa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0