En trevlig dag med bästa ...

Hejhej,

Var på Coop med Hanna idag och såklart min lillasyster. Vi bytte kepsen både färg och storlek och sen köpte alla tre varsin glass ^w^
Sen så åt vi mat hemma hos mig och sen så "lekte" jag frisör eller egentligen inte, jag var en friösr. Jag var duktig nog att klippa min lillasysters lugg så den blev rak och fin ;) Så nu gör hon antagligen inte sina "CP-ryck".
Sen efter de stack jag och Hannis ut, cyklade till Mc Donalds sen stack vi där vi "Netto" där vi lekplatsen och så gungade vi i Kina gungan ;)

Trevlig dag ^w^
Men nu ska jag "sova". Men juste har sovmorgon också ;) Yeee ^^


En "väldigt" normal bild på mig xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0