Hallojsan ^^

Hejhej alla där,
Idag var skolan SEG men jag är ganska nöjd. Jobbat hårt som en idiot i skolan och nu har jag NOG gjort klart allting :)
Idag var jag iallafall och hämtade min KAMERA, äntligen ^w^ Sen stack vi över till IKEA och skulle egentligen bara köpt en glass och så. Men slutade med att moster tog te & chockladbolle, morbror tog kaffe & någon kaka + en till och lilla jag hade ätit innan vi stack men åt ändå 2 pannkakor, en glass & drack te två omgångar ;)
Och det slutade med att jag snodde med mig 1 påse hem för den smaken var så HIMA god ^W^

Men nu ska jag se "Sammys Äventyr" (en barnfilm) och så ska jag dricka te, äta popcorn och så har jag en COLA :D
Gjode läsningen för en stund sedan och inte ens min MAMMA visste vad jag skulle skriva på en av uppg.

Men HEJDÅ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0