Home sweat home (

Haj, alla glada där ute som antagligen har saknat mig? :3
Nu är jag som sagt hemma och det var jag egentligen redan runt halv 8 -8. Är SJUKT trött efter resan ändå har jag sovit nästan halva resan. Jag ville verkligen inte komma hem redan :(
Det var sjukt varmt i Holland / Tyskland, som det var upp emot 30 grader varmt *gooosh*.
Jag "tänkte" visa lite bilder, men jag har inte orkat lägga in de :/ Och jag tänkte faktiskt visa mitt "inköp" som gick på € 32 = 320 KR på ett ungefär. Är jättenöjd ;)
Det var skönt att bara komma ifrån ALLTING och bara slappna av iförsig om det betydde att vi fick vakna runt 6 - halv 7 var morgon, men det var bra i alla fall.
Varje dag var vi upp till sent och vi handlade alltid i baren på kvällen ;)
Hmmm, ska leta upp minneskortet sen ska jag visa några bilder :D

Eller jag lägger upp det i ett annat inlägg ;)
Så det kommer in lite bilder under "Resor"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0