Hur jävla dum får man vara?

Hejhej,
Hemma igen efter att ha varit i Svedala hos I..., så SJUKT kul vi har haft.
Iförsig om vi inte har ridit så har vi faktiskt gjort annat ;) Som ex. hoppat studsmatta, mocka boxarna, kollat tv, spelat data och allt möjligt ;)
Men när jag skulle hem kom jag på HALVVÄGS att jag hade GLÖMT min kamera... Asså snälla, hur DUM får man vara egentligen?
Nu har jag INGA som helst nya bilder, tyvär. Ni får klara er till antagligen imorgon.

Jag vet jag har varit segat med att blogga, men typ vem tar bloggningen framför sina vänner? Så ja, nu kommer det blir lite bättre idag och imorgon. Sen på Torsdag åker jag :D

Men nu har jag babblat bort allt så

Hejdå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0