Svedala imorgon då ;)

Hejhej,

Sitter och har nyss svarat på alla era finaaa kommentarer, kul att man för en gångs skull har fått kommentarer. Och har nu fått 50+ besökare :).
Imorgon:
Då ska man till Svedala till kompis, längesedan vi sågs så ska bli kul att komma dit ^^
Ska antagligen ta med kameran så man kan fota ;) Wiie.

Holland börjar närma sig mer och mer, och jag längtar iförsig om det bara är ner till Holland. Jag var där första gången till min Thailandresa och jag var ganska lättlurad där. Men det är en helt annan femma ;)
Känner att jag bara har snackat bort hela inlägget så nu kommer det lite bilder :D

 
Bilderna tagna i Nai Yang (stranden 1:a bilden) och den andra i Bangkok (från hotellet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0