Varma dag kom tillbaka....

Väldigt dåligt uppdaterat idag. Men har inte känt för att vara vid datorn.

Dagen idag:

  • Vakna runt halv 9 och gjorde vid mig för skolan. Vid 09.35 stack jag till skolan.
  • Lektionerna sprang iväg och lilla jag var glad över det :)
  • Kom hem och gick ut med hunden, satt vid datan i ca 10 min efter det.
  • Lagade mat och sånt, brände ut en film som jag ville se på.
  • Och nu sitter jag här ;)


Jättespännande I know..,
Kollade på nätet om min kamera, inget nytt om den... Är ganska besviken på det ONOFF, att de är SÅ himla SLÖA med att fixa saker. Har gått 3 veckor nu om jag minns rätt. Och är den inte tillbaka innan resan så kan de skita ner sig.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0