Åhhhh, fett tråkigt

Okej,
Såå ledsen att jag inte uppdaterat idag (NOOT) Har inte ens haft lust att skriva något här... Men idag vaknade man tidigt för vi skulle.......ehm...vad var det nu?..juste, till coop för att handla. Kulkul, heheh nu så har man lite nytt hemma ;)*tumme upp*. Sen stack vi till Sibbarp och kollade karusellerna där. Fyfan vad mycket karuseller det fanns bla. BOOSTER. Vet inte om den funkar men hoppas :D Blir det fint väder på fredag så ska jag nog åka dit där. Men med vem? Ingen är hemma, typ och det är midsommar... :/ Menmen, det går nog (hoppas jag). Sen så har jag inte gjort mycket mer idag... Imorgon så ska vi plocka jordgubbar :'D Kulkul ;)

Hejdå!
Slappar'n Melissa en dag i Oxie ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej undrar ifall du har läst följande innan du laddar ner saker o tar bort

Villkor & regler



Om du vill ladda ner en design från oss, så måste du respektera de få regler som gäller.



Om den som har skapat designen har länkar eller bilder som hänvisar till dem själva och vem som har gjort sidan, då måste du låta dessa finnas kvar. Detta för att de som gjort designen skall få lite reklam för sin verksamhet.

Längst ner på bloggen finns en länk som hänvisar till www.designadinblogg.se och den måste finnas kvar.

Har du valt att ladda ner en design, då får du mer än gärna lägga in en kommentar med en länk till din blogg.



Har du frågor om en design, skriv då en kommentar under rätt design, så att jag och även den som har skapat designen kan hjälpa till att svara på dina frågor.



Så länge du följer dessa små villkor och regler, är det fritt fram att ladda ner en design.

2011-07-05 @ 22:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0