ehrmm.....

Hejhej alla där,
Halv tre redan snart? Typ kom nyss hem från Mc Donalds. Åt där med la famille (äter way too much skräpmat. Men det är såå gott!.) Tänkte se på film ikväll, har någon filmtips? Skulle inte sitta helt fel ;) Så har ni någo bra film så KOMMENTERA såå fort du kan är du snäll :) Ni kan i alla fall få några filmtips av mig så ger ni mig ;)

She's out of my league:
En ganska rolig film (komedi/ lite drama.) Men den var i alla fall sjukt kul att titta på synd att jag hade hörlurar när jag såg den annars hade jag skrattat som en idiot! :)





Charlie st. claud:
En riktigt bra film, man började gråta under filmen (eller rätt ut sagt JAG gjorde det xD.) Huvudpersonen är Zac Efron ;) Kändes som en verklighetsbaserad film.
Handling: Charlie St Cloud är en ung man överväldigad av sorg vid döden av hans yngre bror. Så mycket att han tar ett jobb som vaktmästare på kyrkogården där hans bror ligger begravd. Charlie har en speciell varaktiga band med sin bror men eftersom han kan se honom. Charlie möter upp med sin bror (Sam) varje natt för att spela fånga och prata. Sedan kommer en flicka in i Charlies liv och han måste välja mellan att hålla ett löfte som han gjorde till Sam, eller gå efter flickan han älskar



Nu orkar jag inte leta flera filmer så nu ska jag dra, hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Elin :)

Okej, ta och maila mig och berätta mer, håller just nu på med två styckna, men jag kan nog börja med din när jag är klar med dem :)

2011-06-20 @ 15:18:35
URL: http://mysphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0