Jag är...... SMART! :D

Blöö,
typ ingen kul dag idag... Började med att jag försov mig och jag var trött som en ***, stack till skolan och det har man knappast längtat efter. Typ alla lektioner utom Tekniken var chill, i svenskan blev jag klar med sånt "ordförråd", so hade vi prov och jag hoppas på att det gick BRA! No var det vikarie fett chill och sist MATTE, hatar egentligen matte, men det var faktiskt ganska kul idag för... jag vet inte!!? Kanske för att vi fick vara i grupprummet men jaja. Matteprov på torsdag :/ Och tänka sig att JAG har gjort klart riktigt mycket IDAG!?? vad fan har hänt med mig egentligen? Hah, från att vara riktigt lat till att ha blivit.....smart? hahah, nej kanppast men jag är i alla fall stolt :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0