Dålig med uppdateringen xD

haha, asså shit har "glömt" att blogga, de som tror på detta räcker upp handen *räcker upp*
Men nej, alltså igår så åt jag mat och sen städade jag mitt rum, gick och "pluggade" och somnade runt halv 6/halv 7. Vaknade halv fem och insåg att jag hade somnat med data och allting i min säng gick upp o somnade om till halv 7 xD Asså så CEPE :O

Idag, hade fysik-prov. Riktigt "lätt" med G-delen hoppas på ett G där. VG/MVG var ganska mycket svårare. Jag är inte speciellt bra på matte (hade ändå miniräknare) men sooo what? I alla fall ska snart och handla med familjen, ska ta med mitt H&M presentkort och kanske handla? Who knows? :)

Nä, nu ska jag dra,

Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0