Hemma igen ;)

Hääj,
Då är man hemma igen efter en ROLIG helg med Lizz and her family :)
Ska sammanfatta lite vad vi har gjort :) :
Fredags:
Då bloggade jag faktiskt ett inlägg med att jag var hos Lizz då. Så ja, kan säga att vi kollade på film nästan hela kvällen? (skoojjja) Och så gick vi och la oss runt 1.
Lördags:
Vaknade vi och gjorde oss redo för att åka ut till hästarna. Red i 2 timmar och hade en BEAUTIFUL pålle med namnet Glampi (solstråle). Kommer hem till Lizz och har SKIIIIT ONT runt om "gumpen" och fick jävlar i det träningsvärk och gick som en gammal tant hela kvällen. Sen kollade vi på film. Frozen, Terror on elm streat (stavning?) den nyaste och en annan komedifilm. Sen var den kvällen slut och så sov vi ^^

Idag:
Idag hade Lizz syrra match och Lizz fick hoppa in så från ungefär 10/halv 11 har vi varit vid Heleneholm? och jag har frusit som en gris. Sen stack vi till mobilia och käkade Mc Donalds. Sen hem till Lizz igen och spelade Simpsons monopol i en halvtimme? Åkte ut till Västra hamnen och käkade glass kom hem igen och spelade klart i någon timme och sen så åkte jag hem :( Så nu är jag hemma igen efter denna helgen och skolan börjar igen... Måste fan också hitta prao, göra gympaläxa, göra SO arbete och SV arbete asså SHIT OMG! Jag DÖÖÖÖR!! Rädda mig någon :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0