Då har man nya skor också ;)

Hejhej,
Ska alldelles snart kolla på senaste Glee avsnittet, sen ska jag göra min läsning som kommer ta någon timme.
Ganska dålig uppdatering idag, men har inte haft tid med datan. Slutade runt 3 kom hem åt middag, sen åkte jag och Hanna till skopunkten där de LURAR folk och sen stack vi till H&M. Såklart har jag köpt lite nytt. Får snart ännu mera pengar, vilket känns skönt ;)
Varför luras då Skopunkten?
Jo, jag var inne på skopunkten och köpte 3 par skor, det stod KLART och TYDLIGT: 199kr Prisrea, det stod på STORA skyltar mellan alla de sommarskorna. Såklart tog jag 3 och betalde för 2. Sen så skulle det ha blivit 398kr, men blev 498kr, såklart börjar man tänka då. Då såg vi att 2 av skorna kostade 249 KR? Och då gick vi in och frågade om det. Och då svarade hon "Ja, de är inte på rean". Men NÄHE? VARFÖR STÅR DET DÅ TYDLIGT ATT DET ÄR PRISREA?? ASSÅ HALLÅ KAN NI INTE TÄNKA? Fatta hur länge jag grubblade över detta. Jag var så jävla förbannad. Jag lämnade tillbaka ett par skor för att de LURAR en! ÅHH, grymt jävla förbannad! ÅHHH GRR..
Hejdå :D
Bilderna kommer senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0