Dag 2 på PRAO

Jag är ganska nöjd över mig själv som ens orkar vara kvar i stallet med 8 hårda timmar.
Alltså det är inte ens kul, för jag och min kompis får göra allt det jobbiga. Och tro mig det är jobbigt!!
Har tagit ut Mynta och Maggan (hästar) med Ader (min kompis) och senare fick vi ta in de också. Såklart har det pissregnat och vi var ju tvugna att gå ut i det. Sen fick vi b.la. sopa, strö halm i flera boxar, mockat ut ALLT ur en box strö halm i 2 andra uttömda boxar. Asså tro mig jag ville ,
Nu sitter jag hemma som en död jävla ko, har nyss ätit och så, då blir man såklart ännu tröttare. Men ska snart till stallet igen. Ska träffa Lizz :D Det ska bli kulkul ^W^
Soo Byebye!  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0