Känner att de var längesedan ;)

Hejhej,
Förlåt för att jag inte uppdaterat. Men igår var jag ute med Hanny, Emil och Marcel, hahah snacka om att vi hade roligt ;) (inget misstolk!!!) Typ vi gick till någon godisaffär vid Ikea så jag kunde köpa tuggummi och stack vi till någon sjö/damm där "vi kastade" macka, och sen började jag och hanny putta ner killarna till vattnet vilket inte var lyckat för de tog oss istället och sen gick mina vita ballerina isönder :( Bara lite men ändå, dålig skopunkten kvalité!!

Menmen, vaknade för en halvtimme sen och gick ut med hunden och nu sitter jag här och skriver för er skull ;)
Tänkte lägga in bild på min klänning och lilla mig som är inte finns med ;) Hihihi,

 (Klicka på bilden för större bild!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0