Ohho, jag har varit ute under helgen,...

Hajhaj,

Skit roligt att vara ute med Emmy och sen så kom Crille, haha
Först snackade vi bara sen stack vi till IKEA och åt, sen stack vi till någon trappa och snackade och sen stack vi hem, haha. Det var nog länge sedan jag var ute under en helg. För jag brukar oftast inte ha någon att vara ute med xD (MOBBAD).
Nu så ska jag antagligen sätta mig och kolla på film, vet inte vilken. Men någon blir det.

Och jag har tänkt på att stänga ner hela min blogg för någon månad/vecka för jag orkar verkligen inte med det. Men det blir antagligen så. Kanske öppnar bloggen igen senare när jag känner för det. Men ska tänka på det. Ni får besked på Måndag tror jag. :)

Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0