Segare än segast

Sitter och segar efter en låååååång dag, vaknade försent stressade som en idiot, glömde bort mitt busskort ååå så typiskt mig.... Men sen så träffade jag på Linnea riktigt schysst tjej och vi är "likadana" (alltså lika konstiga hahah) Men hon var i alla fall riktigt snäll :D Så nu slipper man vara ensam i stallet ;) Sen fick vi mocka ut 2 boxar som tog ungefär 2 och 1 halv timme -.- Kommer hem runt halv 5 och så börjar familjen dampa och så sticker jag ut med ..... HANNA och EMIL :D Hahah, sålänge sedan jag var med Hanna :( Dåligtdåligt. Nu är jag i alla fall trött, ska äta en snabb runda och sen blirre nog sängen för mig ;)


Godnatt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0