Sista dagen på prao innan...

Hallo,
Sitter och snackar med en kompis om det som "kommer" hända imorgon. Alltså NEJ, det kommer inte att hända vad tror ni? Alltså jorden går inte under det kommer isåfall dröja flera år till och med kanske miljoner år :P Så NOT TRUE STORY!
Iallafall, hade Popeye idag när vi red, han vägrade först på det högsta hindret men sen hoppade han ett lite lägre hinder. Det var kul att rida igen måste jag säga :) Ganska rolig dag också idag, men är trött som fan. Kommer nog decka när som. Skulle ha gått ut med kompisar men jag orkar verkligen inte idag.
Fick btw, min klänning som jag beställde i onsdags riktigt fin. Bilder kommer ikväll (JAG LOVAR!). Saken är den om jag ska ha klackarskor eller vanliga sandaler (till skolavslutningen).
Prao nästa vecka igen i stallet ;) hihii, kulkul :)
Hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0