ångest, och ännu mer ångest

Bloggen har varit "lite" nere nu de senaste dagarna för att jag varken har orkat eller brytt mig om den. Känner bara att jag har sjukt mycket ångest nu, mer än halva terminen har gått och det känns som om jag inte kommer klara av de betygen jag vill nå upp till. Ska snart på prao och sånt sen ska vi på gymnasiemässa och sen ska vi välja gymnasie. Fett ångest, jag funderar på VAD? och VILKEN? skola jag vill gå på. Känns som om jag aldrig kommer kunna välja. Jag orkar inte ens kolla i katalogerna, de ger mig bara ångest... Men aja, får ta och kolla nu, måste ju trots allt välja till slut....
Klaga inte om jag inte bloggar, har faktiskt ett liv också ;)
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0