I want to remeber....

I want to remeber how life feels,
just sleep, be with friends anda for ones forget school for just some days...
Ska bli så jädrans skönt med höstlov nästa vecka HELLYEAH. Ska sova, sova och sova ännu mer. Då ska jag skita i exakt ALLT som innehåller skola (förutom de roliga sakerna ;)) Sen ska jag träna på dansen, och sen ska jag umgås med LIZZ och HANNA och ALLA ANDRA VACKRA VÄNNER JAG HAR! LÄNGTARLÄNGTARLÄNGTAR.
Men nej, vill man ha lov så måste det såklart komma prov.. Så pluggpluggplugg nu de 3 sista dagarna sen ÄT MIN BAJS skolan!
HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

om jag inte hade kännt dej hade jag haft det ganska svårt att få en bild av dej med tanke på att du inte har så mycket inlägg med bilder på dej eller någon ordentlig header. bara å du vet. kram anonym läsare som läger här dagligen.

2011-10-31 @ 16:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0