jag välkomnar mig själv hem...

Välkomen hem MELISSA :D
Fett fail,.. Ofta man välkomnar sig själv hem??!! Okej, jag gör.... Denna dagen har ändå gått ganska snabbt, förutom att jag dampade igenom dagen fett mycket. Hade fixat Maraca - Mohombi till mobilen (OCH DET ÄR JAG SÄKER PÅ!!). Tog med mig hörlurarna till skolan för att lyssna på den.. Och SÅKLART just den låten finns inte på mobilen, snacka om DAMP där.. :( Men annars så har dagen varit rätt så okej! ;)
Ska träffa HANNA idag :O:O:D Ska bli kulkul ;)
Nej, nu ska jag gå och äta..

Kommentarer
Postat av: Rebecca Rehn { F O T O }

Vilken mysig halsduk! Vart är den ifrån? :)

2011-09-06 @ 17:12:43
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0