Jag tror, jag tror, jag tror, jag tror på...

Hajhaj fowks,
Kan egentligen inte fatta att det var 2011 igår, och att det är 2012 nu!! Sjukt! Hmm, min nyår spenderades med Hanni o Jojo, spelade singstar som gick väldigt bra för mig (NEJ!) Okej, hade iaf fett ont i halsen när jag vaknade.. Öhh, runt halv tolv stack vi ut o smällde lite raketer, sen så hämtade vi med oss Amelia, och när vi kom hem till Hanni, så kollade vi på King Kong som vi förstod efter typ 20 minuter om inte mer... Hehe, ja. Sen har det inte hänt speciellt mycket idag, har typ bara legat i sängen och låtit tv:n stå igång så det flöt på. Blev iaf en del filmer idag ^^ 
Hajs,
Ni får en vacker bild på mig med där jao ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0